RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 05.10.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: zmiana

Konkursy ofert

 

OFERTA PRACY
NA STANOWISKO ASYSTENT RODZINY – umowa o pracę na czas określony
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu zaprasza do składania ofert do świadczenia usług ASYSTENTA RODZINY w ramach „Resortowego programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015- asystent rodziny i koordynator pieczy zastępczej”
Liczba i wymiar etatu: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy- zadaniowy czas pracy.
Zatrudnienie: na czas określony
I. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
1.Opracowanie wraz z rodziną i w konsultacji z pracownikiem socjalnymplanu pracy i jego realizacja,
2.Udzielania pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w znalezieniu pracy, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin,
5.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych rodziców, których celem będzie kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
6.Udzielanie wsparcia dzieciom , poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
7.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
8.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
9.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji , nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie oceny podmiotowi, o którym mowa w art.17 ust.1 ustawy o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej ,
10.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
11.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
12.Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny,
13.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami , których pomoc w wykonywaniu zadań jest niezbędna.
II. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów
1.Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub
2.Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust.3 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
3. Wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3 –letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
4.Posiadanie pełnej władzy rodzicielskiej – w przypadku gdy dotyczy,
5.Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
6.Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, i korzystanie z pełni praw publicznych
8.Obywatelstwo polskie
III.Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U z 2013r. poz.135 ze zm.),
2.Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.),
3.Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
4.Znajomość obsługi komputera,
5.Umiejętność prowadzenia pracy z klientem, zwłaszcza z trudnym klientem,
6.Zdolności komunikacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z innymi instytucjami
7.Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
8.Umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
9.Kreatywność, odporność na stres,
10.Umiejętność podejmowania decyzji,
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1.Życiorys z opisem pracy zawodowej (CV), list motywacyjny ,
2.Kopia dokumentu tożsamości potwierdzającego obywatelstwo polskie,
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4.Kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
Pisemne własnoręcznie podpisane oświadczenia:
1.O posiadaniu pełnej władzy rodzicielskiej – w przypadku, gdy dotyczy /władza rodzicielska nie jest zawieszona, ograniczona lub osoba nie jest jej pozbawiona/,
2.O wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego- w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
3.O posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
o obywatelstwie polskim,
4.O niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5.O wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu w celach związanych z ofertą pracy dla potrzeb rekrutacji, na stanowisko asystenta rodziny, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz
z informacją o uzyskanym wyniku,
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ASYSTENT RODZINY” - do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu, 87-732 Lubanie 28a w terminie od 05 października 2015r. do 15 października 2015r. w godz-8,00 do 15,00 .
Ofertę można przesłać na wyżej podany adres Ośrodka pocztą, listem poleconym- decyduje data stempla pocztowego.
Oferty, które wpłyną po podanym terminie, oraz te które nie spełnią wymogów nie będą rozpatrywane.
Nabór poprowadzi Komisja powołana przez Kierownika GOPS.
Osoby spełniające warunki formalne zostaną powiadomione o terminie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubanie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.54 251 34 13 w godz. od 8,00 do 15,00
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Lubaniu
Mariola Danielewska
Lubanie, dn. 05 października 2015r.

   

   


            OFERTA PRACY ASYSTENTA RODZINY – umowa o pracę na czas określony

                       Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu zaprasza do składania ofert na świadczenie usług ASYSTENTA RODZINY w ramach „Resortowego programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2014- asystent rodziny i koordynator pieczy zastępczej”
Liczba i wymiar etatu: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zatrudnienie: na czas określony
I. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
1.Opracowanie wraz z rodziną i w konsultacji z pracownikiem socjalnym planu pracy i jego realizacja,
2.Udzielania pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w znalezieniu pracy, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin,
5.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych rodziców, których celem będzie kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
6.Udzielanie wsparcia dzieciom , poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
7.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
8.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
9.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji , nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie oceny podmiotowi, o którym mowa w art.17 ust.1 ustawy o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej ,
10.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
11.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
12.Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny,
13.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami , których pomoc w wykonywaniu zadań jest niezbędna.
II. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów
1.Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub
2.Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust.3 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
3. Wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3 –letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
4.Posiadanie pełnej władzy rodzicielskiej – w przypadku gdy dotyczy,
5.Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
6.Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
8.Spełnianie wymagań określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz.1458 ze zm.),
III. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U z 2013r. poz.135 ze zm.),
2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.),
3. Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
4. Znajomość obsługi komputera,
5.Umiejętność prowadzenia pracy z klientem, zwłaszcza z trudnym klientem,
6.Zdolności komunikacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z innymi instytucjami
7.Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
8.Umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
9.Kreatywność, odporność na stres,
10.Umiejętność podejmowania decyzji,
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1. Życiorys z opisem pracy zawodowej (CV), list motywacyjny
2.Kopia dokumentu tożsamości potwierdzającego obywatelstwo polskie,
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4.Kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
Pisemne własnoręcznie podpisane oświadczenia:
1.O posiadaniu pełnej władzy rodzicielskiej – w przypadku, gdy dotyczy /władza rodzicielska nie jest zawieszona, ograniczona lub osoba nie jest jej pozbawiona/,
2.O wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego- w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
3.O posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
4.O niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5..O wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu w celach związanych z ofertą pracy dla potrzeb rekrutacji, na stanowisko asystenta rodziny, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku,
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ASYSTENT RODZINY” - do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu, 87-732 Lubanie 28a w terminie od 05 czerwca 2014r. do 20 czerwca 2014r. w godz-8,00 do 15,00 .
Ofertę można przesłać na wyżej podany adres Ośrodka pocztą, listem poleconym- decyduje data stempla pocztowego.
Oferty, które wpłyną po podanym terminie, oraz te które nie spełnią wymogów nie będą rozpatrywane.
Nabór poprowadzi Komisja powołana przez Kierownika GOPS.
Osoby spełniające warunki formalne zostaną powiadomione o terminie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubanie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.54 251 34 13 w godz. od 8.00 do 15.00
                                                                                                             Kierownik Gminnego Ośrodka
                                                                                                             Pomocy Społecznej w Lubaniu
                                                                                                                    Mariola Danielewska

Lubanie, dn. 04 czerwca 2014r.


                                               Zaproszenie do złożenia ofert

                        Gmina Lubanie - Zakład Usług Komunalnych zaprasza
                                             do składania ofert w przedmiocie

                                 najmu lokalu użytkowego położonego w Lubaniu.

Przeznaczenie lokalu - tylko i wyłącznie na prowadzenie apteki.
Powierzchnia lokalu – 97,5 m kw.
Lokal wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową i c.o.
Czasokres trwania najmu - 3 lata (począwszy od 1 kwietnia 2012r).

            Oferty na wynajem przedmiotowego lokalu, zawierające wysokość proponowanego czynszu najmu należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta – apteka” w terminie do dnia 15 marca br. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Lubanie (pok. nr 1).
Do oferty należy załączyć dokumenty uprawniające do prowadzenia apteki. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.03.br. o godz. 10.15.
Bliższych informacji na temat najmu udziela kierownik ZUK pod numerem tel. (54) 251-37-68 w godz. 8-14.




Opublikował: Piotr Rolirad
Publikacja dnia: 05.10.2015
Podpisał: Jerzy Chudzyński
Dokument z dnia: 05.03.2012
Dokument oglądany razy: 3 521
@ws1.kpsi.pl