RSS
A A A
SmodBIP

Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej przeznaczonej do Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej

Nie podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony


Ogłoszenie:

Zapytanie ofertowe

 Zapytanie ofertowe
na realizacje zadań pn.:
Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej przeznaczonej do Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej
o wartości szacunkowej poniżej 30000 Euro

1. Zamawiający:
Gmina Lubanie
Lubanie 28A, 87-732 Lubanie
NIP: 888-288-35-71
Tel. 54 251-33-12
e-mail: lubanie1@poczta.onet.pl

2. Wykaz osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
- Michał Chaberski

3. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowania prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej 30000 Euro. Podstawa prawna art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.).

4. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej przeznaczonej do Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej, we wskazanym miejscu na terenie gminy Lubanie. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 4.
Stacja będzie funkcjonowała w Systemie Monitoringu Suszy Rolniczej, dlatego przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki wymagane przez Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy (IUNG-PIB) w Puławach, który na zlecenie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi Serwis.

5. Termin realizacji zamówienia

Od dnia podpisani umowy do dnia 17.12.2019 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu

Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 1 dostawę z montażem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto minimum: 30.000,00 zł (dostawia i montaż stacji meteorologicznej działającej w Systemie Monitoringu suszy rolniczej).

7. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

- kryterium cena – 100 %

9. Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, w nieprzekraczalnym terminie do 13.11.2019 roku do godziny 10:00.
Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej, na adres lubanie1@poczta.onet.pl

10. Wykaz dokumentów składanych z ofertą
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z załącznikami:
1) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (jeżeli dotyczy),
2) dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 6. (np. referencje, protokoły odbioru),
3) potwierdzenie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymagań technicznych – wypełniony załącznik nr 4.

11. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia podstępowania bez podania przyczyny

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 05.11.2019 15:30
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 2873
 
@ws1.kpsi.pl