RSS
A A A
SmodBIP

Dostawa wyposażenia kuchni w ramach Budowy Przedszkola Samorządowego na terenie gminy Lubanie

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

 bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx

Ogłoszenie nr 530069-N-2018 z dnia 2018-03-12 r.

Gmina Lubanie: Dostawa wyposażenia kuchni w ramach Budowy Przedszkola Samorządowego na terenie gminy Lubanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie, krajowy numer identyfikacyjny 91086687300000, ul. Lubanie , 87732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 513 312, e-mail lubanie1@poczta.onet.pl, faks 542 513 312.
Adres strony internetowej (URL): lubanie@lubanie.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lubanie.kpsi.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lubanie.kpsi.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kuchni w ramach Budowy Przedszkola Samorządowego na terenie gminy Lubanie
Numer referencyjny: GMK.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie kuchni w miejscu ich przeznaczenia – budynek przedszkola samorządowego w miejscowości Lubanie. 2. Budynek aktualnie jest w trakcie budowy, na etapie wykończenia wnętrz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykaz mebli i urządzeń gastronomicznych Wykaz mebli i urządzeń gastronomicznych. WYPOSAŻENIE W SPRZĘT I URZĄDZENIA TECHNOLOGICZNE KUCHNIA - PRZEDSZKOLE W LUBANIU OZN. NA RYS. DANE MATERIAŁOWE I WYMIARY [mm] NAZWA ILOŚC ZASILANIE MOC ZAINSTALOWANIA CECHY Jednostk Całkowit 1 2 3 4 5 6 7 8 0.26 KUCHNIA 26.1 wymiary: 1200x700x900 mm, wymiary komory: 695x550x310 mm, wykonanie ze stali nierdzewnej Kuchnia elektryczna 6 płytowa z piekarnikiem elektrycznym 1 400 V 20,9kW 20,9kW moc płyt: 14,4 kW (4x2,6+2x2kW), moc piekarnika: 6,5 kW, Kuchnia elektryczna (trzon elektryczny) 6-płytowa z piekarnikiem elektrycznym wykonana ze stali nierdzewnej. Wbudowany nastawny termoregulator umożliwiający utrzymanie żądanej temperatury w komorze piekarnika. Konstrukcja piekarnika umożliwiająca pieczenie na trzech poziomach i przystosowana jest do blach w standardzie GN2/1. 26.2 wymiary: 600x650x400 mm, średnica płyty: 40 cm Taboret elektryczny Fi 400mm 1 400 V 5,0kW 5,0kW Taboret elektryczny musi posiadać odpowiednią moc do podgrzania 100 litrów płynu. Wyposażony w elektryczną płytę grzewczą o średnicy 40 cm i 3-stopniowy przełącznik mocy. 26.3 pojemność: 80l wymiary: szerokośc: 800 mm, głebokość: 700 mm, wysokość: 900 mm, przyłącze wody 3/8" [woda ciepła, woda zimna],system grzania pośredniego, medium grzewcze - płaszcz wodny. Kocioł warzelny elektryczny poj.80l 1 400V 12,5kW 12,5,kW Kocioł warzelny musi być wyposażony w przyłącze ciepłej i zimnej wody. Zastosowany system grzania pośredniego zwany płaszczem wodnym, umożliwiający zagotowanie posiłków płynnych w bardzo krótkim czasie. Wymagany automatyczny system kontroli i regulowania ciśnienia, a także poziomu wody w przestrzeni międzypłaszczowej . Płynna regulacja mocy. 26.4 wymiary: szerokość: 800 mm, głębokość: 700 mm, wysokość: 900 mm, wymiary misy: szerokość: 700 mm, głębokość: 400 mm, wysokość: 150 mm, powierzchnia robocza: 0,30 m2, pojemność misy: 50 l, Patelnia elektryczna z przechyłem 2 400V 9,0kW 9,0kW Patelnia elektryczna wykonanie ze stali nierdzewnej, gwarantujących zachowanie najwyższych standardów higieny. Możliwość przechylenie misy za pomocą ręcznego pokrętła, co pozwala na zlewanie zużytego oleju lub potraw. Patelnia musi być wyposażona w mikrowyłączniki odcinające zasilanie w momencie przechyłu misy. 26.5 Wymiary [mm]: 400x700x280 Podstawa otwarta [mm]: 400x566x620 Powierzchnia robocza [m2]: 0,26 Stanowisko robocze na podstawie otwartej 4 Stanowisko robocze na podstawie wykonane ze stali nierdzewnej, gwarantujących zachowanie najwyższych standardów higieny. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.5.1 Wymiary [mm]: 400x700x280 Podstawa zamkniętej szafkowej [mm]: 400x566x620 Powierzchnia robocza [m2]: 0,26 Stanowisko robocze na podstawie szafkowej 2 Stanowisko robocze na podstawie wykonane ze stali nierdzewnej, gwarantujących zachowanie najwyższych standardów higieny. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.6 Wymiary [mm]: 3600x1800x550 1 kruciec śr.315 + zawiesia + oświetlenie + łapacz tłuszczu + półka Okap wyciągowy 1 230V Okap wykonany ze stali nierdzewnej, gwarantujących zachowanie najwyższych standardów higieny. 26.7 Wymiary [mm]: 1326 (1196) x 750 x 1015 Bemar jezdny 5 230V 2,1kW 2,1kW Wykonanie ze stali nierdzewnej. Z szafką neutralną i blatem rozsuwanym niezależne sterowanie komór. 26.8 Wymiary [mm]: 1300x700x850 max. obciążenie półki w szafce 500 N/m2 szafka nieprzelotowa, drzwi suwane Stół roboczy z szafką 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji wysokości do spoziomowania blatu. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.9 Wymiary [mm]:1000x300x250 Półka wisząca 2 Wykonanie ze stali nierdzewnej 26.11 Wymiary [mm]: 700x700x1800 Regał ociekowy 2 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji półki perforowane kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.12 Wymiary [mm]: 950x600x850 Stół kuchenny 3 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji wysokości do spoziomowania blatu. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.13 Wymiary [mm]: 15x540x550mm - maszynka do mielenia mięsa - rozdrabniarka do warzyw - planetrana mieszarka i ugniatarka - steaker - skruszacz mięsa (kotleciarka, nacinarka, przecinarki: Robot kuchenny z napędem + przystawki 1 230V 1,1 kW 1,1kW Robot kuchenny wykonanie ze stali nierdzewnej, gwarantujących zachowanie najwyższych standardów higieny. Obroty wyjściowe 50...300 obr/min, masa do 45 kg. Konieczna gwarancja regulacji obrotów. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.14 Wymiary [mm]: 1200x700x850 Zlew jednokomorowy z baterią zlewozmywakową jednouchwytową stojącą, wylewka obrotowa L-2 P-1 Wykonanie z atestowanej wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Powierzchnia robocza płyt ze zlewozmywakami wyprofilowana jest z 10 mm zagłębieniem zabezpieczającym przed spływaniem wody poza obrys stołu. Wszystkie krawędzie wewnętrzne komór zlewozmywaków zaokrąglone. Dno komór wyprofilowane w sposób zapewniający całkowite odprowadzenie wody, Spawana konstrukcja szkieletowa lub korpusowa zapewniająca sztywność i wytrzymałość na równomiernie rozłożone obciążenia pionowe (do 2000 N) i boczne (do 1000 N); kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych 26.15 Wymiary [mm]: 600x600x850 Stół do pracy 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji wysokości do spoziomowania blatu. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.16 Wymiary [mm]: 680x710x2010 Pojemność całkowita 500/429 l Szafa chłodnicza 2 230V 0,34kW 0,34kW Wykonanie ze stali nierdzewnej, wnętrze z aluminium, zakres temperatur -2° C do +8° C elektroniczny termostat, elektroniczny termostat, cyfrowy wyświetlacz, automatyczne odszranianie,filtr przeciwpyłkowy, regulacja wysokości celem wypoziomowania 26.19 Wymiary [mm]: 500x500x650 Kloc rozbiorowy do mięsa na podstawie 1 500x500x650 26.20 Wymiary [mm]: 800x600x850 Głębokość komory 40 cm Stół z basenem 1 Wykonanie z atestowanej wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Powierzchnia robocza płyt ze zlewozmywakami wyprofilowana jest z 10 mm zagłębieniem zabezpieczającym przed spływaniem wody poza obrys stołu. Wszystkie krawędzie wewnętrzne komór zlewozmywaków zaokrąglone. Dno komór wyprofilowane w sposób zapewniający całkowite odprowadzenie wody, Spawana konstrukcja szkieletowa lub korpusowa zapewniająca sztywność i wytrzymałość na równomiernie rozłożone obciążenia pionowe (do 2000 N) i boczne (do 1000 N); kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych 26.21 wymiary [cm]: 15 x 42 x 110 Bateria ścienna Nierdzewny przewód ciśnieniowy Sprężyna wyrównująca Ciśnieniowy spryskiwacz ze sterowaniem dźwigniowym Uchwyt na ścianę Uchwyt spryskiwacza Bateria - rozstaw [mm]: 150 spryskiwacz 1 26.22 Wymiary [mm]: 1210x450x890 Ilość zbiorników warzelnych: 2 szt. Pojemność kotła: 30 dm3 Średnica zbiornika warzelnego: 350 mm Kociołek warzelny podwójny przechylny 2x30l 1 3N ~ 400V 50Hz 7,5 kW 7,5 kW Układ ogrzewania pośredniego (konstrukcja dwupłaszczowa) oraz możliwość przechyłu kotła w celu opróżnienia jego zawartości, zapewniają najlepsze warunki termiczne i higieniczne przygotowania potraw Przyłącze wody: G3/4” Najwyższe ciśnienie robocze pary wodnej: 0,225 MPa 26.23 wymiary [cm]:500x400x250 mm; odpływ umywalki: Φ 50 mm; dopływ wody: gwint zewnętrzny G 1/2' . Umywalka kolanowa Z mieszaczem 2 Umywalka kolanowa wykonana ze stali nierdzewnej 18/10 (AISI 304). do montażu ściennego. Umywalka kolanowa obsługiwana jest bez użycia rąk, za pomocą zaworu kolanowego. Po naciśnięciu przycisku znajdującego się w obudowie, zawór kolanowy uwalnia na 4-6 sekund strumień wody. Po tym czasie nastepuje samoczynne zamknięcie wypływu. 26.23a Zespół pojemników na mydło w płynie i środek dezynfekujący, pojemnik na ręczniki papierowe i kosz metalowy pedałowy 2 Wykonanie z blachy kwasoodpornej 26.24 Wymiary [mm]: 1200x700x1800 Szafa przelotowa 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej. Szafa przelotowa dwupoziomowa - po 2 półki w każdej części, 2-skrzydłowe drzwi otwierane (przód i tył). na nogach stalowych z możliwością regulacji, półki pełne kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.25 Wymiary [mm]: 1200x600x1800 Szafa z półkami przestawnymi 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej. Szafa dwupoziomowa - po 2 półki w każdej części, 2-skrzydłowe drzwi otwierane. Szafa na nogach stalowych z możliwością regulacji, półki pełne kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 0.25 ZMYWALNIA 25.1 wymiary [cm]:400x320x220x150 mm; odpływ umywalki: Φ 50 mm; dopływ wody: gwint zewnętrzny G 1/2' . bateria, system kolanowy, komplet wężyków, sitko, korek Umywalka 1 Umywalka kolanowa wykonana ze stali nierdzewnej 18/10 (AISI 304). do montażu ściennego. Umywalka kolanowa obsługiwana jest bez użycia rąk, za pomocą zaworu kolanowego. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych 26.23a Zespół pojemników na mydło w płynie i środek dezynfekujący, pojemnik na ręczniki papierowe i kosz metalowy pedałowy 1 Wykonanie z blachy kwasoodpornej 25.2 Wymiary [mm]: 800x600x850 Stół z otworem na odpadki 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej. Wymagane wzmocnienia boczne, które zapewniają stabilność oraz bezpieczeństwo użytkowania. Wyposażony jest również w otwór na odpady idealny do usuwania pozostałości żywności, pod otwór w stole gastronomicznym można postawić kontener na odpady. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 25.3 Wymiary [mm]: Śr.380;h=605 Pojemnik na odpady poj.50 l 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej 25.4 Wymiary [mm]: 1000x600x850 Stół z dwoma zlewami i półką 1 Wykonanie z atestowanej wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Powierzchnia robocza płyt ze zlewozmywakami wyprofilowana jest z 10 mm zagłębieniem zabezpieczającym przed spływaniem wody poza obrys stołu. Wszystkie krawędzie wewnętrzne komór zlewozmywaków zaokrąglone. Dno komór wyprofilowane w sposób zapewniający całkowite odprowadzenie wody, Spawana konstrukcja szkieletowa lub korpusowa zapewniająca sztywność i wytrzymałość na równomiernie rozłożone obciążenia pionowe (do 2000 N) i boczne (do 1000 N); kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych 26.21 wymiary [cm]: 15 x 42 x 110 Bateria ścienna Nierdzewny przewód ciśnieniowy Sprężyna wyrównująca Ciśnieniowy spryskiwacz ze sterowaniem dźwigniowym Uchwyt na ścianę Uchwyt spryskiwacza Bateria - rozstaw [mm]: 150 spryskiwacz 1 25.7 Wymiary [mm]: 590x700x830 Prześwit drzwiowy [mm]: 370 Maksymalna wysokość wsadu [mm]: 320 Cykle mycia [s]: 90, 120, 180 Wymiary kosza [mm]: 500x500 Pojemność zbiornika na wodę [l]: 28 Pojemność bojlera [l]: 7 Zużycie wody [l/cykl]: 2,5 Dolne i górne ramiona myjąco-płuczące Zmywarka z wbudowanym dozownikiem płynu myjacego 1 230 V 6kW 6kW Sterowanie elektromechaniczne Wykonana ze stali nierdzewnej W standardzie pompa spustu wody! W pełni automatyczne mycie w temp. 55 oC, płukanie 80-85 oC W standardzie 3 kosze 500x500 Wyposażona w standardzie w dozownik płynu nabłyszczającego (dozownik płynu myjącego za dopłatą) Magnetyczny wyłącznik bezpieczeństwa, zmywarka kontynuuje mycie po zamknięciu drzwi 25.9 przyłącze 1/2", Spryskiwacz z wężem 1 możliwość zablokowania dźwigni wypływu wody na czas działania spryskiwacza kwasoodporny uchwyt do zawieszania spryskiwacza na ścianie, wąż o długości 300cm. 26.17 Wymiary [mm]: 1000x900x400 1 kruciec śr.315 + zawiesia + oświetlenie + łapacz tłuszczu Okap Wentylacyjny przyścienny 1 230V Okap wykonany ze stali nierdzewnej, gwarantujących zachowanie najwyższych standardów higieny. 26.15 Wymiary [mm]: 600x600x850 Stół do pracy 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji wysokości do spoziomowania blatu. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 0.24 PRZYGOTOWALNIA WSTĘPNA 24.2 Wymiary [mm]: 540 x 580 x 800 pojemność: 120 l, zakres temperatur: -1 ÷ +100C, Chłodziarka podblatowa 1 230 V, 0,2 kW 0,2 kW Wykonanie z blachy kwasoodpornej ,przystosowana do pracy w temperaturze otoczenia +25 C, bezobsługowe usuwanie skroplin powstających w czasie rozmrażania (odparowanie), izolacja poliuretanowa 35 mm, grawitacyjny system chłodzenia, uszczelka drzwi z wkładem magnetycznym, stopki i kółka w tylnej części korpusu ułatwiające wsunięcie lodówki pod blat i wypoziomowanie, 24.3 Wymiary [mm]: 402 x 572 x 952 x 572 Naświetlacz do jaj szufladowy 1 230 V 0,064 kW, 0,064 kW, Naświetlacz wykonany ze stali nierdzewnej, przeznaczony do powierzchniowego odkażania produktów, a w szczególności jaj. Załadunek jaj przez wsunięcie do komory odkażającej szuflady ze specjalnym rusztem, na którym znajdują się odkażane jaja. pojemność: 60 jaj, czas pracy: 60 sekund, wyrób odporny na działanie UV, wody i detergentów , automatyczne wyłączenie sterylizacji po upływie 60 sekund, 24.5 Wymiary [mm]: 450x530x1040 Wsad [kg]: 5-7 Wydajność [kg/h]: 140-210 Waga [kg]: 35 Obieraczka 1 400 V 0,6 kW 0,6 kW Obudowa wykonanie ze stali nierdzewnej Obieranie ziemniaków i warzyw bulwiastych Zapewnić dużą wydajność i bezpieczeństwo obsługi Zapewnić system z wymiennym talerzem ściernym Zagwarantować wgląd w trakcie pracy. Konstrukcja z możliwością wypoziomowanie obieraczki. Separator obierzyn w komplecie z obieraczką 26.14 Wymiary [mm]: 1200x700x850 Zlew jednokomorowy z baterią zlewozmywakową jednouchwytową stojącą, wylewka obrotowa L-1 P-1 Wykonanie z atestowanej wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Powierzchnia robocza płyt ze zlewozmywakami wyprofilowana jest z 10 mm zagłębieniem zabezpieczającym przed spływaniem wody poza obrys stołu. Wszystkie krawędzie wewnętrzne komór zlewozmywaków zaokrąglone. Dno komór wyprofilowane w sposób zapewniający całkowite odprowadzenie wody, Spawana konstrukcja szkieletowa lub korpusowa zapewniająca sztywność i wytrzymałość na równomiernie rozłożone obciążenia pionowe (do 2000 N) i boczne (do 1000 N); kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych 26.21 wymiary [cm]: 15 x 42 x 110 Bateria ścienna Nierdzewny przewód ciśnieniowy Sprężyna wyrównująca Ciśnieniowy spryskiwacz ze sterowaniem dźwigniowym Uchwyt na ścianę Uchwyt spryskiwacza Bateria - rozstaw [mm]: 150 spryskiwacz 1 26.12 Wymiary [mm]: 950x600x850 Stół kuchenny 2 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji wysokości do spoziomowania blatu. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 25.1 wymiary [cm]:400x320x220x150 mm; odpływ umywalki: Φ 50 mm; dopływ wody: gwint zewnętrzny G 1/2' . bateria, system kolanowy, komplet wężyków, sitko, korek Umywalka zabudowana częściowo 1 Umywalka kolanowa wykonana ze stali nierdzewnej 18/10 (AISI 304). do montażu ściennego. Umywalka kolanowa obsługiwana jest bez użycia rąk, za pomocą zaworu kolanowego. kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych 26.23a Zespół pojemników na mydło w płynie i środek dezynfekujący, pojemnik na ręczniki papierowe i kosz metalowy pedałowy Wykonanie z blachy kwasoodpornej 0.28 MAGAZYN WARZYW 28.1 Wymiary [mm]: 1000x600x1800 Regał metalowy magazynowy 4 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji, półki perforowane kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 26.16 Wymiary [mm]: 680x710x2010 Pojemność całkowita 500/429 l Szafa chłodnicza 1 230V 0,34kW 0,34kW Wykonanie ze stali nierdzewnej, wnętrze z aluminium, zakres temperatur -2° C do +8° C elektroniczny termostat, elektroniczny termostat, cyfrowy wyświetlacz, automatyczne odszranianie,filtr przeciwpyłkowy, regulacja wysokości celem wypoziomowania 0.29 MAGAZYN ZASOBÓW 28.1 Wymiary [mm]: 1000x600x1800 Regał metalowy magazynowy 5 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji, półki perforowane kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 0.30 MAGAZYN PRODUKTÓW SUCHYCH 28.1 Wymiary [mm]: 1000x600x1800 Regał metalowy magazynowy 3 Wykonanie ze stali nierdzewnej. na nogach stalowych z możliwością regulacji, półki perforowane kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych. 0.31 MAGAZYN CHŁODNICZY 26.16 Wymiary [mm]: 680x710x2010 Pojemność całkowita 500/429 l Szafa chłodnicza 3 230V 0,34kW 0,34kW Wykonanie ze stali nierdzewnej, wnętrze z aluminium, zakres temperatur -2° C do +8° C elektroniczny termostat, cyfrowy wyświetlacz, automatyczne odszranianie,filtr przeciwpyłkowy, regulacja wysokości celem wypoziomowania 28.2 Wymiary [mm]: 600x590x1850 Pojemność całkowita 340 l Szafa mroźnicza 1 230V 0,21kW 0,21kW Wykonanie ze stali nierdzewnej, wnętrze z aluminium, wentylowane chłodzenie ,zakres temperatur -10° C do -25° C elektroniczny termostat, cyfrowy wyświetlacz, automatyczne odszranianie, regulacja wysokości celem wypoziomowania 0.32 POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE 32.1 Wymiary [mm]: 500x500x400 Bateria ścienna jednouchwytowa zamontowana tak aby była możliwość nabrania wody do wiadra Wpust posadzkowy z zaworem czerpalnym. Zlew jednokomorowy h-50cm 1 Wykonanie ze stali nierdzewnej, na wspornikach takze ze stali nierdzewnej 32.2 Wymiary [mm]:300x500x1800 Szafka na środki czystości z płyty laminowanej 1 Wykonanie z płyty wiórowej laminowanej szarej 32.3 Wymiary [mm]: 680 x 1030 x 1140 Wózek na akcesoria do sprzątania dwa wiadra o objętości 17 l dwa wiadra o objętości 6 l trzy plastikowe miski metalowa konstrukcja obrotowe kółka z plastikowymi ochraniaczami zapobiegającymi uszkodzeniu ścian i mebli dźwigniowy wyciskacz z wkładką uchwyt na worek 120 l razem z 3 szt. klipsów do worka i kratą podpierającą podpora mopa + uchwyt na drążek 33.9 Wymiary [mm]: minimum 550 Bateria umywalkowa jednouchwytowa z zaworem przeciwzassaniowym i napowietrzaczem Umywalka ceramiczna Półpostument ceramiczny umywalkowy 1 33.10 Lustro 60x80cm,oszlifowane i wklejone z zachowaniem spoin jak przy płytkach – spoina elastyczna Wyposażenie wokółumywalkowe komplet 1 Pojemnik na ręczniki papierowe pojedyńcze, ze stali kwasoodpornej - Pojemnik na mydło w płynie, ze stali kwasoodpornej - Kosz pedałowy, ze stali kwasoodpornej 0.33 POMIESZCZENIE SOCJALNE 33.1 Wymiary [mm]: 300x500x1800 Szafa ubraniowa BHP 6 Metalowa szafa ubraniowa niezbędne jest oddzielenie odzieży czystej od brudnej. Konstrukcja zgrzewana z wysokiej jakości blachy stalowej wykończenie antykorozyjne powłoki lakierniczej, gładka, łatwa do utrzymania w czystości, powierzchnia. Wymagana pionowa przegroda dzieląca komorę na dwie części, otwory wentylacyjne zapewniające prawidłową cyrkulację powietrza, stała półka (światło półki - 250 mm) drążek z 2 haczykami na ubrania, wskazany wizytownik na drzwiach. wymagane regulatory umożliwiające poziomowanie. Blacha malowana proszkowo. 33.3 Wymiary [mm]: 800x600x8500 - Zlewozmywak 1-komorowy z blachy kwasowej z ociekaczem zamontowany w blacie na szafce kuchennej stojącej zamykanej drzwiami, - Bateria zlewozmywakowa, jednouchwytowa z zaworem przeciwzassaniowym i napowietrzaczem Szafka kuchenna zlewozmywakowa ze zlewem 1 Szafka stojąca wykonana z płyty wiórowej meblowej okleinowanej, dwoje drzwi. Blat kuchenny biały gładki. 33.4 Wymiary [mm]: 600x600x8500 Szafka kuchenna stojąca 1 Szafka stojąca wykonana z płyty wiórowej meblowej okleinowanej, szuflady. Blat kuchenny biały gładki. 33.5 Wymiary [mm]: 600x600x700 Szafka kuchenna wisząca 1 Szafka stojąca wykonana z płyty wiórowej meblowej okleinowanej, półki. 33.6 Wymiary [mm]: 800x600x700 Szafka kuchenna wisząca 1 Szafka stojąca wykonana z płyty wiórowej meblowej okleinowanej, półki +suszarka. 24.2 Wymiary [mm]: 540 x 580 x 800 pojemność: 120 l, zakres temperatur: -1 ÷ +100C, Chłodziarka podblatowa 1 230 V, 0,2 kW 0,2 kW Wykonanie z blachy kwasoodpornej ,przystosowana do pracy w temperaturze otoczenia +25 C, bezobsługowe usuwanie skroplin powstających w czasie rozmrażania (odparowanie), izolacja poliuretanowa 35 mm, grawitacyjny system chłodzenia, uszczelka drzwi z wkładem magnetycznym, stopki i kółka w tylnej części korpusu ułatwiające wsunięcie lodówki pod blat i wypoziomowanie, 33.7 Wymiary [mm]: 700x700x750 Stolik 1 Stolik kawiarniany metalowo-drewniany na jednej nodze stalowej, blat laminowany. 33.8 Wymiary [mm]: 465x550x750 Krzesło nietapicerowane 2 Krzesło nietapicerowane na stelażu metalowym, lakierowanym. 33.9 Wymiary [mm]: minimum 550 Bateria umywalkowa jednouchwytowa z zaworem przeciwzassaniowym i napowietrzaczem Umywalka ceramiczna Półpostument ceramiczny umywalkowy 1 33.10 Lustro 60x80cm,oszlifowane i wklejone z zachowaniem spoin jak przy płytkach – spoina elastyczna Wyposażenie wokółumywalkowe komplet 1 Pojemnik na ręczniki papierowe pojedyńcze, ze stali kwasoodpornej - Pojemnik na mydło w płynie, ze stali kwasoodpornej - Kosz pedałowy, ze stali kwasoodpornej 33.11 Czajnik bezprzewodowy 1 230V 0,2 kW 0,2 kW Uwaga:  pozycja 26.2: dopuszcza się wymiary 600x600x400 mm,  pozycja 26.7: dopuszcza się zastosowanie zamiast urządzenia z rozsuwanym blatem urządzenie 3xGN 1/1 z kompletem pojemników gastronomicznych wraz z przykrywami,  pozycja 26.13: urządzenie musi być wyposażone w stojak do napędu,  pozycja 26.22: urządzenie w komplecie z podstawą,  pozycja 26.21: dopuszcza się zastosowanie innego niż nierdzewny przewód ciśnieniowy,  pozycja 26.17: dopuszcza się okap o wymiarach 1000x900x450 mm. 2) opis technologii kuchni określony w załączniku Nr 9 do niniejszej SIWZ, 3) projekt technologii kuchni określony w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ, 4) okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z montażem: nie mniej niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad, 5) w okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowa-dzenia corocznego przeglądu gwarancyjnego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy i montażu fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu stanowiącego wyposażenie kuchni; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu kuchennego i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 2) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu obsługi z zakresu użytkowania wyposażenia, 3) preferowana jest jednorazowa dostawa sprzętu, bezpośrednio na miejsce montażu; w przypadku więcej niż jednej dostawy Zamawiający nie będzie odpowiadał za przechowywany sprzęt. 4) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia i montażu we wskazanych pomieszczeniach zgodnie z zamieszczonymi rzutami pomieszczeń wraz z rysunkami technicznymi – stanowiącymi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 5) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.); 6) poniesienia na rzecz Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy budynku przedszkola w Lubaniu kosztów usunięcia szkód powstałych na skutek wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; 7) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ; 8) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 9) zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia; 10) zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia; 11) działu w protokolarnym odbiorze wykonanego przedmiotu zamówienia – przy udziale Generalnego Wykonawcy robót budowlanych. 5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim. 2) wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 3) oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry, 4) wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku i wniesienia oraz zamontowania przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (termin zostanie uzgodniony z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem). 5) wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu. 6) miejscem dostawy, wniesienia i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest budynek przedszkola w Lubaniu. W budynku wskazanym w zdaniu poprzedzającym w trakcie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będą trwały prace wykończeniowe prowadzone przez Wykonawcę robót budowlanych. 7) każdorazowa dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach – od 7:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

II.5) Główny kod CPV: 39141000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39314000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej: a) w zakresie doświadczenia  Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 1 jedną dostawę z montażem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto minimum 100.000,00 zł w ramach jednego kontraktu,  Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia,  W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
d) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 8 (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Składanych wraz z ofertą –formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 - oryginał: a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji - oryginał, b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji - oryginał, c) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji - oryginał, d) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 6 – oryginał):  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 - oryginał. 3) Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, brak podstaw do wykluczenia i innych: e) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
dodatkowy okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na poniższych zasadach: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie otwarcia ofert, 3) wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), 4) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł, 5) Zamawiający zdecyduje się na zmianę zastosowanych materiałów lub technologii zamiennych; w tym wypadku, po podpisaniu protokołu konieczności, zostanie sporządzony aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający cenę oferty, o ewentualną różnicę w cenie. Ceny jednostkowe tych zmian nie mogą być wyższe niż zaoferowane w ofercie pierwotnej (nie dotyczy to materiałów i technologii wcześniej nie uwzględnionych w kosztorysie ofertowym), 6) wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, wprowadzenia podwykonawcy, 7) wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia lub zakończenia dostaw, z uwagi na: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, w przypadku gdy dostawy kolidowałoby z prowadzeniem robót budowlanych. Katalog powyższych zmian uzależniony jest od zgody Zamawiającego; nie stanowi natomiast zobowiązania do wprowadzenia takich zmian. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia aneksu do umowy w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 12.03.2018 15:15
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 4917
 
@ws1.kpsi.pl