RSS
A A A
SmodBIP

Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych na 2018/2019 rok

Nie podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

 Ogłoszenie o zamówieniu
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity :Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) w postępowaniu nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu 87-732 Lubanie61, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513516, faks 054 2513379.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych na 2018/2019 rok w ilości do 30000 litrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych.
2. Zamówienie będzie obejmowało zakup oleju napędowego do 30 000 litrów.
3. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w terminie realizacji zamówienia. Minimalna ilość zamówienia określona w pkt. 2 nie będzie mniejsza niż 70%
4. Wymagane parametry:
Jak dla oleju napędowego typu „standardowego” zgodnego z aktualnymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 poz. 1680)
a) liczba cetanowa nie mniejsza niż 51,
b) zawartość siarki nie więcej niż 10 mg/kg.
c) gęstość w temp. 15 °C 820 – 845 kg/m3
d) temperatura zablokowania zimnego filtru (CFPP) -20°C
e) temperatura zapłonu powyżej 55°C
f) zawartość zanieczyszczeń nie więcej niż 24 mg/kg
g) zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg
h) lepkość w temperaturze 40o C 2,000 – 4,500 mm2/s
5. Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczanego towaru.
7. Zamawiający może żądać przy odbiorze towaru dokumentu potwierdzającego parametry oleju napędowego.
8. Zamawiający oświadcza, że może dokonać z udziałem dostawcy komisyjnego pobierania próbek oleju napędowego, celem poddania ocenie laboratoryjnej zgodności z normą.
9. Tankowanie oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie na stacjach paliw wskazanych przez dostawcę w odległości nie większej niż 10 km od siedziby lub dostarczane bezpośrednio do Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu, mającego siedzibę: Lubanie 61, 87-732 Lubanie (odległość mierzona do stacji paliw Wykonawcy drogami publicznymi).
10. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tzw. karty flotowej pod warunkiem, że będzie uprawniała do tankowania na minimum jednej stacji paliw zlokalizowanej odpowiednio jak w pkt. 9.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 30.04.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Wypełnić druk “Formularz ofertowy” lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (jeżeli jest udzielane).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS lub wypis z rejestru działalności gospodarczej).
4. Koncesję na obrót paliwami płynnymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: bez stosowania procedur ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena 50%
upust 50%
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu, 87-732 Lubanie 61, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2018 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu, 87-732 Lubanie61, pok. nr 1 (Kierownik). Jawne otwarcie dnia 19/01/2018 o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego. Pok. nr 1.

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 12.01.2018 12:58
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 3931
 
@ws1.kpsi.pl