RSS
A A A
SmodBIP

Przebudowa drogi gminnej nr 190136C Włoszyca Lubańska, Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 190144C, 190145C w Lubaniu

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

 bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php

Lubanie: Przebudowa drogi gminnej nr 190136C Włoszyca Lubańska Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 190144C, 190145C w Lubaniu
Numer ogłoszenia: 156777 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.
Adres strony internetowej zamawiającego: lubanie@lubani.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 190136C Włoszyca Lubańska Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 190144C, 190145C w Lubaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Włoszyca Lubańska Opracowanie wykonano dla drogi gminnej Włoszyca Lubańska nr 190136c na długości 1928,00 tj od km 0+000 do km 1+928 zlokalizowanej na terenie gminy Lubanie Obejmuje ono wykonanie robót bitumicznych na istniejącej nawierzchni, na wydzielonym pasie drogowym szer,9,00-12,00m. Przebiega przez tereny z rozrzuconą zabudową w terenie miejscowości Barcikowo, Kocia Górka. Początek to 4,00m od pasa należącego do PKP w km 0+000. Koniec to granica gminy Lubanie, Waganiec w km 1+928,00 Obejmuje ono wykonanie warstwy bitumicznej z profilowaniem istniejącej konstrukcji, uzupełnieniem poboczy gruntem. Projektowana konstrukcja drogi: odcinek od km 0+000 do km 1+928 - warstwa ścieralna gr.4cm BA AC11S50/70 - profilowanie całej szerokości masą MMA w ilośći 70kg/m2 - ist. konstrukcja drogi Zjazd konstrukcja ( wszystkie) - nawierzchnia z kamienia wapiennego 0/32mm gr.25cm - warstwa odcinajaca gr.5cm z piasku Konstrukcja skrzyżowania o nawierzchni bitumicznej (3) - warstwa ścieralna gr.4cm z BA AC11S50/70 - istniejąca konstrukcja po sfrezowaniu Konstrukcja skrzyżowania (gruntowe) - warstwa ścieralna gr.4cm z BA AC11S50/70 - profilowanie masą MMA w ilości 70kg/m2 - podbudowa z kamienia wapiennego 0/32mm gr.25cm - warstwa odcinajaca gr.5cm z piasku PARAMETRY DROGI szerokość drogi jezdni 5,00-4,70m pobocza obustronne po 0,75m szerokość korony drogi 6.50 - 6,20m - droga gminna - klasa L - prędkość projektowa - 30 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedyńczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na całym odcinku daszkowy 2%, poboczy 8% Projektowane prace nie kolidują z istniejącymi mediami. Rowy i przepusty na zjazdach pozostawić bez zmian Zadrzewienie a więc i karczowanie nie występuje. 2) Ciąg dróg Lubanie Opracowanie wykonano dla ciągu drogowego składającego się z odcinków dróg - droga gminna nr ew. 190144c Lubanie Kucerz od km 0+000 do km 0+127 - droga gminna nr ew. 190145c Lubanie - Przystanek PKP od km 0+000 do km 0+740 zlokalizowanych na terenie gminy Lubanie Obejmuje ono wykonanie robót bitumicznych na istniejącej nawierzchni, na wydzielonym pasie drogowym szer,5,00-12,00m. Przebiega przez tereny zabudowane w terenie miejscowości Lubanie Odcinek od km 0+000 do km 0+127 -początek stanowi zakończenie nawierzchni wykonywanej w ramach przebudowy przyległego skrzyżowania - ronda, koniec to 4,00m od pasa należącego do PKP w km 0+127 -początek stanowi km 0+000 o szer.4.50m odcinka długości 740,00m koniec to km 0+740 tego odcinka Obejmuje ono wykonanie warstwy bitumicznej z lokalnym profilowaniem istniejącej konstrukcji, uzupełnieniem poboczy gruntem, na odcinku gdzie występują pobocza gruntowe. Projektowana konstrukcja drogi: odcinek od km 0+000 do km 0+127 - warstwa ścieralna gr.4cm BA AC11S50/70 - profilowanie lokalne masą MMA w ilości 80kg/m2 - ist. konstrukcja drogi Lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni odcinek od km 0+000 do km 0+740 - warstwa ścieralna gr.4cm BA AC11S50/70 - profilowanie lokalne masą MMA (zaniżenia) - ist. konstrukcja drogi Na odcinku długości 30,00na całej szerokości jezdni od km 0+000, wykonać dodatkowo konstrukcję wzmacniającą - profilowanie masą MMA w ilości 50kg/m2 - geosiatka o wytrzymałości 100kN/mb - profilowanie masą MMA w ilości 75kg/m2 - warstwa scieralna gr.4cm jak na całym odcinku Zjazd konstrukcja ( wszystkie) dla odcinka dług. 740.00m - pasek szr.35cm - warstwa ścieralna gr.5cm z BA AC11S50/70 - nawierzchnia z kamienia wapiennego 0/63mm gr.25cm - istniejąca konstrukcja po sfrezowaniu PARAMETRY DROGI odcinek od km 0+000 do km 0+127 szerokość drogi jezdni 5,00-5,10m istniejące krawężniki i chodniki bez zmian szerokość korony drogi 5.50 m - droga gminna - klasa L - prędkość projektowa - 30 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedyńczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na całym odcinku daszkowy 2%, poboczy 8% odcinek od km 0+000 do km 0+740 szerokość drogi jezdni 4.50-6.00m pobocza obustronne po 0,75m, istniejące krawężniki i chodniki bez zmian szerokość korony drogi 6.00 m - droga gminna - klasa L - prędkość projektowa - 30 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedyńczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na całym odcinku daszkowy 2%, poboczy 8% Projektowane prace nie kolidują z istniejącymi mediami. Rowy i przepusty na zjazdach pozostawić bez zmian Zadrzewienie a więc i karczowanie nie występuje. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu i uzyskania jej zatwierdzenia przez właściwy organ. Zamawiający nie będzie pobierał opłat za zajęcie pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl oraz w siedzibie zamawiającego, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej j.w. oraz siedzibie zamawiającego; - przedmiar robót - wzór kosztorysu ofertowego dostępny na stronie internetowej j.w. oraz w siedzibie zamawiającego. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie - 10.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP- warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli wykonawca, wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. Za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna: budowę, przebudowę, rozbudowę, remont nawierzchni drogi bitumicznej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia minimum następującym sprzętem: - wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych - 1 szt.; - układarka mas bitumicznych typu zagęszczanego ze sterownikiem elektrycznym czynną deską wibracyjną - min 1 szt.; - walce statyczne samojezdne ogumione min 15 Mg - min 1 szt.; - walce statyczne stalowe min 10 Mg - min 1 szt.; - samochody samowyładowcze przystosowane do przewozu mieszanki bitumicznej zaopatrzone w przykrycie, o ładowności min 10 t lub samochody termosy - min 3 szt.; -wibratory płytowe - min 1 szt.; -laboratorium wyposażone w kolumnę ekstrakcyjną, aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshalla; - skrapiarka do bitumu samojezdna (pojemność min 4 Mg); - szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania: osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania robotami w specjalności drogowej - wymagane jest wskazanie, co najmniej: 1 kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie oświadczenia, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez zamawiającego - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Dowód wpłacenia wadium. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika. 4. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik - wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 5. Oświadczenie o udzielonej gwarancji oraz na taki sam okres rękojmi za wady na wykonane roboty - wzór zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie, co najmniej 5 - letniej gwarancji. 6. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp powołuje się na zasoby podwykonawców, zobowiązany jest podać również nazwę i adres siedziby podwykonawcy. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych oraz zdarzeń losowych, uniemożliwiających wykonywanie robót, jak również przedłużenia procedury przetargowej z powodu wyjaśnień treści oferty, odwołań, przesunięcie terminu otwarcia ofert, niezakończenia procedury uzyskania pozwoleń na wykonanie robót przed dniem przekazania placu budowy. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, wykonawca winien poinformować zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy lub stosownym protokole wpisem kierownika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub przedstawiciela zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. 3, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 5. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy w stosunku do zastosowanych materiałów (zastosowanie innych materiałów budowlanych lub technologii robót niż przewidziane w projekcie lub przedmiarze robót itp., pod warunkiem, że zmiana taka jest konieczna i zaakceptuje ją Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, a użyte materiały nie będą o gorszych parametrach od pierwotnych). Ceny jednostkowe tych zmian nie mogą być wyższe niż zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej. 6. Możliwa jest również zmiana zarówno kierownika robót, jak również inspektora nadzoru inwestorskiego. W takim wypadku każda ze stron (Zamawiający - insp. nadzoru, Wykonawca - kierownik robót) zgłasza taki zamiar drugiej stronie. 7. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia w formie pisemnej aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można uzyskać w Urzędzie Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2016 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 15/09/2016 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 26.07.2016 11:33
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 7326
 
@ws1.kpsi.pl