RSS
A A A
SmodBIP

Modernizacja drogi gminnej 190146C Lubanie – Gąbinek na odcinku od km 0+000 do 0+460 (przejazd kolejowy)

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

 Lubanie: Modernizacja drogi gminnej 190146C Lubanie – Gąbinek na odcinku od km 0+000 do 0+460 (przejazd kolejowy)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej 190146C Lubanie – Gąbinek na odcinku od km 0+000 do 0+460 (przejazd kolejowy).
2.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont - Opracowanie wykonano dla drogi gminnej Lubanie – Gąbinek nr 190146c na długości 460,00 m, tj. od km 0+000 do km 0+460
Obejmuje ono wykonanie robót bitumicznych na istniejącej nawierzchni, na wydzielonym pasie drogowym szer,9,00-12,00m. Przebiega przez tereny ze zwartą zabudową w terenie miejscowości Lubanie. Początek to krawędź wykonanego w ubiegłym roku odcinka nawierzchni bitumicznej w km 0+000, koniec to granica działki PKP.
Obejmuje ono wykonanie warstwy bitumicznej z profilowaniem istniejącej konstrukcji. Istniejący lewostronny chodnik pozostawić bez zmian.
Projektowana konstrukcja drogi:
odcinek od km 0+000 do km 0+160
- warstwa ścieralna gr.4cm BA AC11S50/70
- ist. konstrukcja drogi
odcinek od km 0+160 do km 0+460
- warstwa ścieralna gr.4cm BA AC11S50/70
- profilowanie całej szerokości masą MMA w ilości 75kg/m2
- profilowanie lewego pasa drogi(2,50m) masą MMA w ilości 75kg/m2
- ist. konstrukcja drogi
konstrukcja wzmocnienie pobocza:
- warstwa gr.20cm z kamieniem wapiennym 0/32mm
- profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe
PARAMETRY DROGI
szerokość drogi jezdni 5,00m
pobocza 0,75m plantowanie + (wzmocnione tłuczniem)
szerokość korony drogi 6.25m
- droga gminna – klasa L
- prędkość projektowa - 30 km /h
- konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN.
- spadek jezdni na całym odcinku daszkowy 2%, poboczy 6%
Projektowane prace nie kolidują z istniejącymi mediami. Istniejące wpusty należy wyregulować wysokościowo dostosowując do nowo wykonanej nawierzchni
Chodnik i zjazdy pozostawić bez zmian
2.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
2.5. TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2015.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
 zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli wykonawca, wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia.
 za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna: budowę, przebudowę, rozbudowę, remont nawierzchni drogi bitumicznej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto.
2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
 Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia minimum następującym sprzętem:
 wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno – asfaltowych – 1 szt.;
 układarka mas bitumicznych typu zagęszczanego ze sterownikiem elektrycznym czynną deską wibracyjną – min 1 szt.;
 walce statyczne samojezdne ogumione min 15 Mg – min 1 szt.;
 walce statyczne stalowe min 10 Mg – min 1 szt.;
 samochody samowyładowcze przystosowane do przewozu mieszanki bitumicznej zaopatrzone w przykrycie, o ładowności min 10 t lub samochody termosy – min 3 szt.;
 wibratory płytowe – min 1 szt.;
 laboratorium wyposażone w kolumnę ekstrakcyjną, aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshalla;
 skrapiarka do bitumu samojezdna (pojemność min 4 Mg);
 szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni.
 Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia
3) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania robotami w specjalności drogowej - wymagane jest wskazanie, co najmniej: 1 kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie oświadczenia, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia.
3.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełnić druk “Formularz ofertowy” lub przygotować ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
2. Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez zamawiającego – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
3. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
4. Oświadczenie o udzielonej gwarancji oraz na taki sam okres rękojmi za wady na wykonane roboty – wzór zawarty w załączniku nr 3 do specyfikacji. Wymagane jest udzielenie, co najmniej 5 – letniej gwarancji.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą:
5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
7. Sporządzić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
8. Dowodami o których mowa wyżej mogą być: poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
9. Wypełnić druk “Wykaz kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia” lub przygotować według wzoru druku – załącznik nr 8 do specyfikacji, tj. wykaz osób, które będą kierowały robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
10. Wymagane jest wskazanie, co najmniej: 1 kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie oświadczenia, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
11. Sporządzić wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji niniejszego zamówienia – wypełnić lub przygotować wykaz zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie
4. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
4.2. Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Cena – 100%
4.3. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Zmiany terminu wykonania zamówienia mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych oraz zdarzeń losowych, uniemożliwiających wykonywanie robót, jak również przedłużenia procedury przetargowej z powodu wyjaśnień treści oferty, odwołań, przesunięcie terminu otwarcia ofert.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, wykonawca winien poinformować zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy lub stosownym protokole wpisem kierownika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub przedstawiciela zamawiającego.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. 3, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
5. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy w stosunku do zastosowanych materiałów (zastosowanie innych materiałów budowlanych lub technologii robót niż przewidziane w projekcie lub przedmiarze robót itp., pod warunkiem, że zmiana taka jest konieczna i zaakceptuje ją Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, a użyte materiały nie będą o gorszych parametrach od pierwotnych). Ceny jednostkowe tych zmian nie mogą być wyższe niż zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej.
6. Możliwa jest również zmiana zarówno kierownika robót, jak również inspektora nadzoru inwestorskiego. W takim wypadku każda ze stron (Zamawiający – insp. nadzoru, Wykonawca – kierownik robót) zgłasza taki zamiar drugiej stronie.
7. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia w formie pisemnej aneksu do umowy.
4.4. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można uzyskać w Urzędzie Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki..
4.5. Termin składania ofert: 09.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 09.11.2015 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 7.
4.6. Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 02.11.2015 13:44
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 5339
 
@ws1.kpsi.pl