RSS
A A A
SmodBIP

Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubanie

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubanie
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego poniżej kwoty 30000,00 euro.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lubanie, a w szczególności:
1. Dokonywanie ich demontażu, transportu i unieszkodliwiania z:
- 10 budynków mieszkalnych,
- 2 budynków gospodarczych,
w ilości około 42,61 Mg - płyty azbestowo – cementowe faliste oraz płaskie.
2. Transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo – cementowych, falistych i płaskich, uprzednio zdjętych z dachów i składowanych na terenie 8 nieruchomości, w ilości około 21,19 Mg.
Podane wyżej ilości wyrobów zawierających azbest mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu – podana ilość jest szacunkowa, na podstawie złożonych wniosków przez poszczególnych właścicieli nieruchomości, którzy zakwalifikowali się do Programu pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubanie”.
Wyroby zawierające azbest, odebrane z poszczególnych nieruchomości mają być odpowiednio zabezpieczone i przetransportowane do miejsca ich unieszkodliwiania, tj. na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenia zgodnie z treścią ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21).
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac terminowo, z należytą jakością i przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów i norm, w szczególności warunków i wymagań określonych w przepisach z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami i azbeście, bhp oraz prawno – budowlanych.
Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy wykaz osób z adresami nieruchomości, na których Wykonawca będzie realizował usługę.
Wykonawca zrealizuje usługę zgodnie z harmonogram i w porozumieniu z właścicielami nieruchomości oraz Zamawiającym.
Wykonawca, realizując usługę zgodnie z harmonogramem, musi wziąć pod uwagę aktualne warunki pogodowe. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zdjęcie pokrycia, bądź zagrażających zalaniem budynku, Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zmodyfikować harmonogram, jednak w porozumieniu z właścicielami nieruchomości, których zmiana terminu realizacji usługi będzie dotyczyć (wymagana jest forma pisemna uzgodnień).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660 - 5 – usuwanie azbestu
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy wykonawca złoży:
- aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub umowę z firmą transportową posiadająca zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia ) - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych,
- umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającego odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie, na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli wykonawca, wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie – warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia.
- za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie uważał: wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł.
III.3.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Wypełnić druk “Formularz ofertowy” lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
3. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5. aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub umowę z firmą transportową posiadająca zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych.
6. Umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającego odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie, na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych.
7. Sporządzić wykaz głównych robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie – wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Dowodami potwierdzającymi, że zamówienie wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji zostało wykonane w sposób należyty poświadczenia, które muszą zawierać, co najmniej:
 wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy;
 wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie;
 wskazanie przedmiotu realizowanego zamówienia;
 wskazanie daty wykonania;
 opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie;
 podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
8. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: konkurs ofert – procedura otwarta.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena (100%)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 07.05.2014 o godz. 11.15 w siedzibie zamawiającego pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Opublikował: Jerzy Chudzyński
Data publikacji: 29.04.2014 13:23
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 5900
 
@ws1.kpsi.pl