RSS
A A A
SmodBIP

Zakup pojemników metalowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Lubanie

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

Lubanie: Zakup pojemników metalowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Lubanie
Numer ogłoszenia: 340448 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubanie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojemników metalowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Lubanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych dla gminy Lubanie (miejsce dostawy - teren Urzędu Gminy Lubanie - Lubanie 28A, 87-732 Lubanie. II. Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojemników niezmontowanych. III. Rodzaje pojemników: Metalowe pojemniki 110 l w ilości 1245 szt. IV. Dane techniczne pojemników 1. Parametry techniczne metalowego pojemnika 110 l. a) pojemniki na odpady stałe, z pokrywą, na kółkach b) kółka o śr. 200 mm metalowo - gumowe (oponki z pełnej gumy), c) mocowanie klapy pojemnika na stałe, d) wykonany z blachy ocynkowanej o grubości min. 1 mm ściany, min. 1,5 mm podłoga, e) wzmocniony wytłoczeniami, f) wszystkie elementy pojemnika winny być zgrzewane, bądź nitowane tak aby w środku oraz na zewnątrz pojemnika nie było wystających nitów, g) uchwyty zaczepowe wykonane z prętów stalowych ocynkowanych, h) rączki wykonane z zawijanej blachy ocynkowanej, i) dno poczwórnie zawijane, j) pokrywa przetłaczana, k) przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne, l) nazwa: UG Lubanie tłoczona na pojemniku, m) wysokość 900 mm ± 10 %, n) ciężar właściwy 17,5 kg ± 10 %. Zamawiający dopuszcza rozwiązania i normy równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Wzory pojemników objętych przedmiotem zamówienia lub szczegółowy opis - dostarczone wzory pojemników winny być zgodne z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia § 3 SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć dostaw podwykonawcom. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. (w przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot w części dot. art. 24 ust. 1 Pzp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - Skrócenie czasu dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na poniższych zasadach: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, c) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia, d) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej wyłaniającej wykonawcę, 2. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia w formie pisemnej aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedzibia Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 02.09.2013 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Opublikował: Jerzy Chudzyński
Data publikacji: 23.08.2013 10:26
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 5873
 
@ws1.kpsi.pl