RSS
A A A
SmodBIP

Rozbudowa drogi gminnej Lubanie – Krzyżówki

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia


Ogłoszenie nr 540120232-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.
Lubanie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 554670-N-2020
Data: 25/06/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Lubanie, Krajowy numer identyfikacyjny 91086687300000, ul. Lubanie , 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 513 312, e-mail lubanie1@poczta.onet.pl, faks 542 513 312.
Adres strony internetowej (url): www.lubanie.com
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Opracowanie sporządzono dla dwóch odcinków wpisanych w układ komunikacyjny - etap I Droga w układzie komunikacyjnym Opracowanie wykonano dla drogi gminnej nr 190169C Lubanie – Krzyżówki. Składa się z dwóch odcinków tj od km 0+010 do km 0+266 (skrzyżowanie) i odcinka od km 0+000 do km 0+136 o łącznej długości 392,00m. Zlokalizowane są na działkach nr ew.257/9 i 348/1 obr. Lubanie w wydzielonym pasie drogowym. Cały ciąg zlokalizowany jest na terenie gminy Lubanie. Zakres przebudowy Obejmuje ono przebudowę istniejącej nawierzchni z kamienia wapiennego. Droga przebiega przez tereny rolnicze niezabudowane, w istniejącym wydzielonym pasie drogowym szerokości 4.50-5.50m. Istniejąca warstwa jezdna z kamienia wapiennego o grubości wykonana została na szerokości 300-350cm. na odcinku od km 0+010 do km 0+266, na pozostałym odcinku występuje wzmocnienie podłoża warstwą kamienia wapiennego Projektuje się wykonanie przekrojów dla całego ciągu komunikacyjnego a) odcinek od km 0+010 do km 0+266 szerokości 400cm Projektowana konstrukcja drogi i mijanki - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (z wyłączeniem wapiennego) 0/32mm gr.20cm na całej szerokości podbudowy z zaklinowaniem, zamiałowaniem - dolna warstwa podbudowy gr.10cm warstwą kamienia łamanego naturalnego(z wyłączeniem wapiennego) 0/63mm na poszerzeniu lewo i prawostronnym - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku na poszerzeniu lewo i prawostronnym - istniejące podłoże z kamienia wyprofilowane, zagęszczone a) odcinek od km 0+000 do km 0+136 szerokości 400cm Projektowana konstrukcja drogi i mijanki - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (z wyłączeniem wapiennego) 0/32mm gr.20cm na całej szerokości podbudowy z zaklinowaniem, zamiałowaniem - dolna warstwa podbudowy gr.10cm warstwą kamienia łamanego naturalnego(z wyłączeniem wapiennego) 0/63mm na całej szerokości - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku na całej szerokości - istniejące podłoże z kamienia wyprofilowane, zagęszczone Parametry za wszystkich odcinków ciągu drogowego - szerokość jezdni – 400cm - szerokość poboczy – obustronny 75cm gruntowe - szerokość korony drogi – 550cm - droga gminna – klasa L - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedyńczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na odcinku daszkowy 2% Konstrukcja mijanek - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (z wyłączeniem wapiennego) 0/32mm gr.8cm - dolna warstwa podbudowy gr.15cm warstwą kamienia łamanego naturalnego 0/63mm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane, zagęszczone Konstrukcja zjazdu polnego - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (z wyłączeniem wapiennego) 0/32mm gr.8cm - dolna warstwa podbudowy gr.15cm warstwą kamienia łamanego naturalnego 0/63mm - warstwa odcinajaca gr.5cm z piasku - istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane, zagęszczone - etap II Droga w układzie komunikacyjnym Opracowanie wykonano dla drogi gminnej nr 190169C Lubanie – Krzyżówki. Składa się z dwóch odcinków tj od km 0+000 do km 0+010(skrzyżowanie) i odcinka od km 0+136 do km 0+258 i odcinka od km 0+000 do km 0+062. Zlokalizowane są na działkach w wydzielonym pasie drogowym i przewidzianych do poszerzenia pasa drogowego. pas drogowy dz. nr ew. 216skrz. 257/9 157 dr.gminna obr. Lubanie pas drogowy dz. nr ew 260/1 265/1 267/1 268/1 obr Lubanie poszerzenie pasa drogowego dz. nr ew. 257/12 260/4 260/6 265/4 265/6 267/4 267/6 269/1 268/3 obr. Lubanie poszerzenie pasa drogowego dz. nr ew. 250/2 247/3 obr. Lubanie Cały ciąg zlokalizowany jest na terenie gminy Lubanie. Droga wpisana jest w istniejący ślad drogi. Zakres rozbudowy Obejmuje ono rozbudowę istniejącej nawierzchni z kamienia wapiennego. Droga przebiega przez tereny rolnicze zabudowane, w istniejącym wydzielonym i przewidzianym do poszerzenia pasie drogowym szerokości 4.0-5.50m. Istniejąca warstwa z kamienia wapiennego o grubości 4-5cm wykonana została na szerokości 300-350cm. Przewidziano nową konstrukcję dla wszystkich odcinków tej drogi. W związku z tym, że powyższe odcinki są kontynuacją poprzedniego zadania, zastosowano tę samą konstrukcję Przekroje konstrukcyjne Projektowana konstrukcja drogi - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (z wyłączeniem wapiennego) 0/32mm gr.20cm na całej szerokości podbudowy z zaklinowaniem, zamiałowaniem - dolna warstwa podbudowy gr.10cm warstwą kamienia łamanego naturalnego(z wyłączeniem wapiennego) 0/63mm na całej szerokości - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku na całej szerokości - istniejące podłoże z kamienia wyprofilowane, zagęszczone Parametry za wszystkich odcinków ciągu drogowego - szerokość jezdni – 400cm - szerokość poboczy – obustronny 75cm gruntowe - szerokość korony drogi – 550cm - droga gminna – klasa L - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na odcinku daszkowy 2% UWAGI KOŃCOWE Na projektowanym odcinku zadrzewienie nie występuje. Projektowane odwodnienie drogi zapewniają spadki podłużne i poprzeczne drogi jak i wypiętrzenie korpusu drogowego Rowy przydrożne, przepusty nie występują. Zjazdy nie są tematem tego opracowania. Istniejące pozostają w tych samych lokalizacjach, z tymi samymi parametrami. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 2) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 3) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 4) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia przedmiar ma charakter informacyjno – pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl/index.php?id=345. UWAGA: 1. Właściwy Plan Zagospodarowania dla całego zadania zawarty jest w projekcie budowlanym dla II etapu. 2. Dopuszcza się wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki wapienno - żwirowej 0/31,5 3. W cenie oferty należy uwzględnić koszty nadzoru inspektorów: OGP - Gazsystem SA, EuroPolGaz SA oraz Rurociągu Naftowego PERN. Informacje na temat kosztów nadzoru można uzyskać u danego gestora sieci. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 – tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
W ogłoszeniu powinno być: Opracowanie sporządzono dla dwóch odcinków wpisanych w układ komunikacyjny - etap I Droga w układzie komunikacyjnym Opracowanie wykonano dla drogi gminnej nr 190169C Lubanie – Krzyżówki. Składa się z dwóch odcinków tj od km 0+010 do km 0+266 (skrzyżowanie) i odcinka od km 0+000 do km 0+136 o łącznej długości 392,00m. Zlokalizowane są na działkach nr ew.257/9 i 348/1 obr. Lubanie w wydzielonym pasie drogowym. Cały ciąg zlokalizowany jest na terenie gminy Lubanie. Zakres przebudowy Obejmuje ono przebudowę istniejącej nawierzchni z kamienia wapiennego. Droga przebiega przez tereny rolnicze niezabudowane, w istniejącym wydzielonym pasie drogowym szerokości 4.50-5.50m. Istniejąca warstwa jezdna z kamienia wapiennego o grubości wykonana została na szerokości 300-350cm. na odcinku od km 0+010 do km 0+266, na pozostałym odcinku występuje wzmocnienie podłoża warstwą kamienia wapiennego Projektuje się wykonanie przekrojów dla całego ciągu komunikacyjnego a) odcinek od km 0+010 do km 0+266 szerokości 400cm Projektowana konstrukcja drogi i mijanki - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/32mm gr.20cm na całej szerokości podbudowy z zaklinowaniem, zamiałowaniem - dolna warstwa podbudowy gr.10cm warstwą kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/63mm na poszerzeniu lewo i prawostronnym - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku na poszerzeniu lewo i prawostronnym - istniejące podłoże z kamienia wyprofilowane, zagęszczone a) odcinek od km 0+000 do km 0+136 szerokości 400cm Projektowana konstrukcja drogi i mijanki - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/32mm gr.20cm na całej szerokości podbudowy z zaklinowaniem, zamiałowaniem - dolna warstwa podbudowy gr.10cm warstwą kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/63mm na całej szerokości - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku na całej szerokości - istniejące podłoże z kamienia wyprofilowane, zagęszczone Parametry za wszystkich odcinków ciągu drogowego - szerokość jezdni – 400cm - szerokość poboczy – obustronny 75cm gruntowe - szerokość korony drogi – 550cm - droga gminna – klasa L - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na odcinku daszkowy 2% Konstrukcja mijanek - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/32mm gr.8cm - dolna warstwa podbudowy gr.15cm warstwą kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/63mm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane, zagęszczone Konstrukcja zjazdu polnego - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/32mm gr.8cm - dolna warstwa podbudowy gr.15cm warstwą kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/63mm - warstwa odcinajaca gr.5cm z piasku - istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane, zagęszczone - etap II Droga w układzie komunikacyjnym Opracowanie wykonano dla drogi gminnej nr 190169C Lubanie – Krzyżówki. Składa się z dwóch odcinków tj od km 0+000 do km 0+010(skrzyżowanie) i odcinka od km 0+136 do km 0+258 i odcinka od km 0+000 do km 0+062. Zlokalizowane są na działkach w wydzielonym pasie drogowym i przewidzianych do poszerzenia pasa drogowego. pas drogowy dz. nr ew. 216skrz. 257/9 157 dr.gminna obr. Lubanie pas drogowy dz. nr ew 260/1 265/1 267/1 268/1 obr Lubanie poszerzenie pasa drogowego dz. nr ew. 257/12 260/4 260/6 265/4 265/6 267/4 267/6 269/1 268/3 obr. Lubanie poszerzenie pasa drogowego dz. nr ew. 250/2 247/3 obr. Lubanie Cały ciąg zlokalizowany jest na terenie gminy Lubanie. Droga wpisana jest w istniejący ślad drogi. Zakres rozbudowy Obejmuje ono rozbudowę istniejącej nawierzchni z kamienia wapiennego. Droga przebiega przez tereny rolnicze zabudowane, w istniejącym wydzielonym i przewidzianym do poszerzenia pasie drogowym szerokości 4.0-5.50m. Istniejąca warstwa z kamienia wapiennego o grubości 4-5cm wykonana została na szerokości 300-350cm. Przewidziano nową konstrukcję dla wszystkich odcinków tej drogi. W związku z tym, że powyższe odcinki są kontynuacją poprzedniego zadania, zastosowano tę samą konstrukcję Przekroje konstrukcyjne Projektowana konstrukcja drogi - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11mm na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/32mm gr.20cm na całej szerokości podbudowy z zaklinowaniem, zamiałowaniem - dolna warstwa podbudowy gr.10cm warstwą kamienia łamanego naturalnego (dopuszcza się zastosowanie mieszanki wapienno - żwirowej) 0/63mm na całej szerokości - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku na całej szerokości - istniejące podłoże z kamienia wyprofilowane, zagęszczone Parametry za wszystkich odcinków ciągu drogowego - szerokość jezdni – 400cm - szerokość poboczy – obustronny 75cm gruntowe - szerokość korony drogi – 550cm - droga gminna – klasa L - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na odcinku daszkowy 2% UWAGI KOŃCOWE Na projektowanym odcinku zadrzewienie nie występuje. Projektowane odwodnienie drogi zapewniają spadki podłużne i poprzeczne drogi jak i wypiętrzenie korpusu drogowego Rowy przydrożne, przepusty nie występują. Zjazdy nie są tematem tego opracowania. Istniejące pozostają w tych samych lokalizacjach, z tymi samymi parametrami. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 2) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 3) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 4) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia przedmiar ma charakter informacyjno – pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl/index.php?id=345. UWAGA: 1. Właściwy Plan Zagospodarowania dla całego zadania zawarty jest w projekcie budowlanym dla II etapu. 2. Dopuszcza się wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki wapienno - żwirowej 0/31,5 mm 3. Dopuszcza się wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki wapienno - żwirowej 0/63 mm 4. W cenie oferty należy uwzględnić koszty nadzoru inspektorów: OGP - Gazsystem SA, EuroPolGaz SA oraz Rurociągu Naftowego PERN. Informacje na temat kosztów nadzoru można uzyskać u danego gestora sieci. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 – tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-07-10, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-07-13, godzina: 10:00,

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 06.07.2020 13:36
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 3184
 
@ws1.kpsi.pl