RSS
A A A
SmodBIP

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubanie

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 ZAPYTANIE OFERTOWE
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBANIE


1. Zamawiający : Gmina Lubanie, 87-732 Lubanie 28A
2. Tryb postępowania: postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 4 pkt. 8 tej ustawy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., 907 z późn. zm.)
3. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubanie, która w celu realizacji przedmiotu zamówienia została podzielona na pięć sektorów (zał. Nr 1 – dostępny w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej). Przewidywana maksymalna liczba godzin odśnieżania w jedynym sektorze – 40 moto-godzin. Łączna, maksymalna liczba moto-godzin odśnieżania 200. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby godzin, w nadzwyczajnych przypadkach.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.03.2014r.
5. Warunki płatności: przelewem w terminie 14 dni od dnia wystawienia rachunku.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marian Chełminiak
tel. 54 2513312 w. 33
7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej i przekazać do Urzędu Gminy Lubanie, pok. Nr 1 (sekretariat) do dnia 27.01.2015 r. do godz. 10.00. Oferta musi zawierać:
a) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania, siedziby Wykonawcy,
b) cena brutto jednej moto-godziny wykonywania usługi odśnieżania,
c) specyfikacja posiadanego sprzętu z podaniem, co najmniej: mocy silnika, szerokości osprzętu odśnieżającego, itp.
d) oferta musi być przekazana w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubanie”.
8. Minimalne wymagania dotyczące sprzętu wykorzystywanego do odśnieżania, zapewniające efektywne odśnieżanie:
- moc silnika minimum 80 KM
- szerokość osprzętu odśnieżającego od 2,0 m do 3,5 m
- napęd na wszystkie koła
9. Kryterium oceny ofert (max 100 pkt.):
a) cena 85 pkt.,
b) moc silnika 15 pkt. (liczona w przedziale od 80 KM do 120 KM, przy czym wartość 80 KM = 0 pkt; wartość ≥120 KM = 15 pkt.; 1 KM = 0,375 pkt.
10. Otwarcie ofert nastąpi dn. 27.01.2015 r. o godz. 1015. Z wybranymi Wykonawcami podpisane zostaną umowy. Oferent może złożyć jedną ofertę na jeden posiadany sprzęt do odśnieżania.
11. Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu uzyskania załączników lub pobranie ze strony internetowej: http://bip.lubanie.kpsi.pl (zał. Nr 1 – mapa z podziałem na sektory, zał. Nr 2 – projekt umowy, zał. Nr 3 – wzór oferty).
12. Ogłoszenie wywieszono na tablicach ogłoszeń w sołectwach, w siedzibie Urzędu Gminy oraz na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.lubanie.kpsi.pl (zakładka: Przetargi – Nie podlegające ustawie).
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania ofertowego bez podania przyczyny.

userfiles/mapa drogowa cz_ 1(4).jpg

userfiles/mapa drogowa cz_ 2(3).jpg

userfiles/mapa drogowa cz_ 3(2).jpg

userfiles/mapa drogowa cz_ 4(2).jpg

userfiles/Załącznik nr 2 - projekt umowy(2).doc

userfiles/Załącznik Nr 3 - Wzór oferty(2).doc

Ogłoszenia:

  1. Informacja o wyborze oferentów (29.01.2015 14:43)
Opublikował: Jerzy Chudzyński
Publikacja dnia: 20.01.2015 16:48
Dokument oglądany razy: 7354
Nie podlega Ustawie
 
@ws1.kpsi.pl