RSS
A A A
SmodBIP

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBANIE

Nie podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony


Ogłoszenie:

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
W przeprowadzonym postępowaniu w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 4 pkt. 8 tej ustawy (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), na „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubanie”, Wójt Gminy Lubanie informuje, że postępowanie zostało unieważnione.
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający przewidywał udzielenie zamówienia dla 4 jednostek, z przydziałem 80 moto-godzin dla każdej. Nie mniej jednak w toku oceny ofert, 4 najkorzystniejsze oferty znacznie przekroczyły przewidziane w budżecie gminy środki finansowe, przeznaczone na ten cel. Natomiast w chwili obecnej, gmina Lubanie nie jest w stanie zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszych ofert. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione, jednocześnie przewiduje się wszczęcie nowego postępowania z obniżeniem maksymalnej liczby moto-godzin, jaka zostanie przydzielona poszczególnym oferentom oraz zwiększenie wagi ceny w ogólnej ocenie ofert.

Opublikował: Jerzy Chudzyński
Data publikacji: 20.01.2015 16:50
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 7536
 
@ws1.kpsi.pl