RSS
A A A
SmodBIP

Przebudowa chodnika w miejscowości Janowice gm. Lubanie

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przebudowa chodnika w miejscowości Janowice gm. Lubanie
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego poniżej kwoty 30000,00 euro.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w miejscowości Janowice gm. Lubanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projektowany chodnik wpisano w istniejący wydzielony pas drogi. Zaprojektowano nawierzchnię chodnika szerokości 200cm, bezpośrednio przy jezdni, lokalnie korygujący liniowość krawędzi z wjazdami do posesji.
Odcinek od km 0+000 do km 0+245
c h o d n i k
- kostka betonowa gr. 6cm prostokatna szara
- podsypka cem-piaskowa gr.5cm
- warstwa odcinająca gr.5cm z piasku
- profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe
Od strony jezdni wbudować krawężnik betonowy 15x30cm na ławie betonowej, od strony zewnętrznej obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej.
z j a z d y
- kostka betonowa gr. 8cm szary starobruk
- podsypka cem-piaskowa gr.3cm
- podbudowa betonowa C8-10 gr.17cm
- warstwa odcinająca gr.10cm z piasku
- profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe
Od strony zewnętrznej, na zakończeniach od strony posesji, ustawić opornik betonowy wtopiony 10x30cm na ławie betonowej z oporem
Na zjazdach w km 0+014.50 km 0+115 km 0+218 podbudowę należy pogrubić do 22cm.
Krawężnik, obrzeża, opornik
- ustawić na ławie betonowej z betonu C12-15. Ławę posadowić na warstwie odcinającej gr.5cm z piasku. Na zjazdach, przejściu dla pieszych wbudować krawężniki najazdowe na ławie betonowej bez oporu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli wykonawca, wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia. Za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna: wykonanie z kostki betonowej nawierzchni drogi, ścieżki rowerowej, chodnika lub placu o powierzchni minimum 400 m2.
III.3.3) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej – wymagane jest wskazanie, co najmniej: 1 kierownika budowy w specjalności drogowej oraz załączenie oświadczenia, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Wypełnić druk “Formularz ofertowy” lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez zamawiającego – wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
4. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty – wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie, co najmniej 5 – letniej gwarancji.
5. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
7. Sporządzić wykaz głównych robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie – wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Dowodami potwierdzającymi, że zamówienie wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji zostało wykonane w sposób należyty poświadczenia, które muszą zawierać, co najmniej:
 wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy;
 wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie;
 wskazanie przedmiotu realizowanego zamówienia;
 wskazanie daty wykonania;
 opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie;
 podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
8. Wypełnić druk “Wykaz kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia” lub przygotować “Wykaz ...” według tego wzoru - druku, tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia.
Wymagane jest wskazanie, co najmniej: 1 kierownika budowy w specjalności drogowej – druk stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączenie oświadczenia, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: konkurs ofert – procedura otwarta.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena (100%)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 19.08.2014 o godz. 11.15 w siedzibie zamawiającego pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Opublikował: Jerzy Chudzyński
Data publikacji: 11.08.2014 12:24
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 6162
 
@ws1.kpsi.pl