Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej przeznaczonej do Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej
Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Ogłoszenie:
Ogłoszenie o zamówieniu
Zapytanie ofertowe
na realizacje zadań pn.:
Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej przeznaczonej do Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej
o wartości szacunkowej poniżej 30000 Euro
1. Zamawiający:
Gmina Lubanie
Lubanie 28A, 87-732 Lubanie
NIP: 888-288-35-71
Tel. 54 251-33-12
e-mail: lubanie1@poczta.onet.pl
2. Wykaz osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
- Michał Chaberski
3. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowania prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej 30000 Euro. Podstawa prawna art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.).
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej przeznaczonej do Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej, we wskazanym miejscu na terenie gminy Lubanie. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 4.
Stacja będzie funkcjonowała w Systemie Monitoringu Suszy Rolniczej, dlatego przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki wymagane przez Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy (IUNG-PIB) w Puławach, który na zlecenie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi Serwis.
5. Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisani umowy do dnia 30.03.2020 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu
Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 1 dostawę z montażem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto minimum: 30.000,00 zł (dostawia i montaż stacji meteorologicznej działającej w Systemie Monitoringu suszy rolniczej).
7. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium cena – 100 %
9. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, w nieprzekraczalnym terminie do 27.02.2020 roku do godziny 10:00.
Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej, na adres lubanie1@poczta.onet.pl
10. Wykaz dokumentów składanych z ofertą
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z załącznikami:
1) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (jeżeli dotyczy),
2) dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 6. (np. referencje, protokoły odbioru),
3) potwierdzenie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymagań technicznych – wypełniony załącznik nr 4.
11. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia podstępowania bez podania przyczyny