RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 03.04.2019 09:28 z powodu:

 Unieważnienie postępowania

Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych na 2019/2020 rok w ilości do 27000 litrów

Nie podlegający Ustawie, zakończony, usunięty, nierozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

 Ogłoszenie o zamówieniu
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity :Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) w postępowaniu nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu 87-732 Lubanie61, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513516, faks 054 2513379.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych na 2019/2020 rok w ilości do 27000 litrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych.
2. Zamówienie będzie obejmowało zakup oleju napędowego w ilości do 27000 litrów w systemie sprzedaży bezgotówkowej (flota).
3. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w terminie realizacji zamówienia, na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju (wymagana minimum jedna stacja w każdym powiecie), z zastrzeżeniem, że karta paliwowa (flotowa) będzie uprawniała do tankowania oleju napędowego w co najmniej jednej stacji paliw, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona do stacji paliw Wykonawcy drogami publicznymi).
4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamówienia określonego w pkt. 2 do 70%.
6. Paliwo powinno spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680) oraz właściwymi polskimi normami obowiązującymi dla paliw będących przedmiotem zamówienia lub odpowiednio z innymi normami obowiązującymi w chwili dostawy.
7. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań w stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów jakościowych sprzedawanego paliwa.
9. Zakup paliw odbywać się będzie przy wykorzystaniu firmowych kart identyfikacyjnych paliwowych wystawionych dla poszczególnych pojazdów Zamawiającego. Karty identyfikacyjne zabezpieczone będą poufnym numerem identyfikacyjnym.
10. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z samochodem służbowym, poprzez wydanie kierowcy wydruku, w którym podane będą następujące informacje identyfikacyjne:
a. godzina, data, oraz miejsce tankowania,
b. numer rejestracyjny pojazdu i numer karty identyfikacyjnej paliwowej,
c. ilość i rodzaj pobranego paliwa,
d. wartość pobranego paliwa.
11. Za wydanie pierwszych kart paliwowych w systemie flota dla każdego samochodu Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
12. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.).
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 30.04.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Wypełnić druk “Formularz ofertowy” lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (jeżeli jest udzielane).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS lub wypis z rejestru działalności gospodarczej).
4. Koncesję na obrót paliwami płynnymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: bez stosowania procedur ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena 50%
upust 50%
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2019 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu, 87-732 Lubanie61, pok. nr 1 (Kierownik). Jawne otwarcie dnia 09.04.2019 o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego. Pok. nr 1.

Opublikował: Piotr Rolirad
Data publikacji: 01.04.2019 11:06
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 3297
 
@ws1.kpsi.pl