RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 10.06.2015 13:04 z powodu:

  błąd na serwerze - zdublowana pozycja

Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Lubanie

Podlegający Ustawie, zakończony, usunięty, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php

Lubanie: Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Lubanie
Numer ogłoszenia: 252332 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubanie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Lubanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla gminy Lubanie (miejsce dostawy - teren Urzędu Gminy Lubanie - Lubanie 28A, 87-732 Lubanie. II. Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojemników niezmontowanych. III. Rodzaje pojemników: 1. Pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady suche: pojemniki 120 l w ilości 980 szt., pojemniki 240 l w ilości 270 szt., pojemniki 360 l w ilości 24 szt. 2. Pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady mokre: pojemniki 120 l w ilości 1245 szt. IV. Dane techniczne pojemników 1. Parametry techniczne pojemników z tworzywa sztucznego na odpady suche. pojemność 120 litrów - 980 szt., 240 l - 270 szt., 360 l - 24 szt. pojemnik na odpady stałe, z pokrywą, rok produkcji 2013, pojemniki fabrycznie nowe, nieużywane, kolorystyka pojemnika - zielony, kolor wg. palety kolorów RAL6011, kolor jednolity na całym pojemniku, pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół Ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej pełnej osi, wykonane z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia, na frontowej ściance pojemnika naklejka odporna na warunki atmosferyczne formatu A4 (treść forma i czcionka poniżej może ulec nieznacznej zmianie - do uzgodnienia z Zamawiającym) - wykonawca dostarczy Zamawiającemu naklejki osobno (nie przyklejone do pojemników) w ilości 1250 szt. Urząd Gminy Lubanie odpady suche w ilości 100 szt. Urząd Gminy Lubanie odpady zmieszane zastosowanie barwników bez kadmu i ołowiu, i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, konieczność posiadania atestu Państwowego Zakładu Higieny, przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne, posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, wszystkie krawędzie pojemnika z którymi można zetknąć się, muszą być zaokrąglone tak aby nie powodowały obrażeń, zgodnie z normą EN 840-6, wykonane zgodnie z normą PN-EN 840, na pojemniku wytłoczony: znak zgodności z normą EN-840, znak jakości RAL GZ 951/1 lub równoważny i znak CE. 2. Parametry techniczne pojemników z tworzywa sztucznego na odpady mokre. pojemność 120 litrów - 1245 szt., pojemnik na odpady stałe, z pokrywą, rok produkcji 2013, pojemniki fabrycznie nowe, nieużywane, kolorystyka pojemnika - brązowy, kolor wg. Palety kolorów RAL8011, kolor jednolity na całym pojemniku, pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół Ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej pełnej osi, wykonane z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia, na frontowej ściance pojemnika naklejka odporna na warunki atmosferyczne formatu A4 (treść forma i czcionka poniżej może ulec nieznacznej zmianie - do uzgodnienia z Zamawiającym) - wykonawca dostarczy Zamawiającemu naklejki osobno (nie przyklejone do pojemników) - 1300 szt. Urząd Gminy Lubanie odpady mokre zastosowanie barwników bez kadmu i ołowiu, i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, konieczność posiadania atestu Państwowego Zakładu Higieny, przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne, posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, wyposażony w otwory wentylacyjne dwa w dolnej i dwa w górnej części pojemnika o średnicy 40 - 50 mm zabezpieczone siatką. wszystkie krawędzie pojemnika z którymi można zetknąć się, muszą być zaokrąglone tak aby nie powodowały obrażeń, zgodnie z normą EN 840-6, wykonane zgodnie z normą PN-EN 840, na pojemniku wytłoczony: znak zgodności z normą EN-840, znak jakości RAL GZ 951/1 lub równoważny i znak CE. Zamawiający dopuszcza rozwiązania i normy równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

-Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla każdego rodzaju oferowanego pojemnika. -Certyfikat zgodności z normą EN 840 dla każdego rodzaju oferowanego pojemnika. -Wzory pojemników objętych przedmiotem zamówienia lub szczegółowy opis - dostarczone wzory pojemników winny być zgodne z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia § 3 SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć dostaw podwykonawcom. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. (w przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na poniższych zasadach: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, c) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia, d) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej wyłaniającej wykonawcę, na kolejny okres, 2. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia w formie pisemnej aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedzibia Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 09.07.2013 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Opublikował: Jerzy Chudzyński
Data publikacji: 01.07.2013 10:23
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 13044
 
@ws1.kpsi.pl