RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 14.03.2014 13:52 z powodu:

system błędnie wygenerowął dwa takie same postępowania

Zakup samochodu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Podlegający Ustawie, zakończony, usunięty, nierozstrzygnięty


Ogłoszenie:

Ogłoszenie o zamówieniu

bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php

Lubanie: Zakup samochodu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 75684 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie , Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubanie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy samochodu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, który winien spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz być w pełni sprawnym i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia rzeczy. I. Mikrobus 9-miejscowy specjalnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych spełniający niżej wymienione wymagania: 1) Fabrycznie nowy rok produkcji 2014. 2) Rozstaw osi powyżej 3100 mm. 3) Ilość miejsc: 9. 4) Drzwi prawe boczne przesuwane. 5) Drugie drzwi boczne przesuwane (lewe). 6) Klapa tylna z wycieraczką i ogrzewaną szybą. 7) Lakier metalizowany, kolor szary. 8) Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, powyżej 160 KM, pojemność minimum 1950 cm3 9) Norma emisji spalin min. EURO 5. 10) Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. 11) Wyposażenie: Immobiliser, centralny zamek z pilotem, fabryczny. 12) Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa. 13) Dodatkowe ogrzewanie typu Webasto. 14) Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, fabryczny. 15) Poduszka powietrzna kierowcy. 16) Poduszka powietrzna pasażera podwójna z możliwością odłączenia. 17) Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa. 18) Wspomaganie kierownicy o zmiennej sile. 19) Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. 20) Układ hamulcowy z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS). 21) Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. 22) Napęd na koła przednie. 23) Obręcze kół ze stopów lekkich 16 cali. 24) Lusterka boczne w kolorze nadwozia składane elektrycznie. 25) Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane. 26) Listwy boczne w kolorze nadwozia, zderzaki całkowicie lakierowane w kolorze nadwozia. 27) Radar parkowania tyłem. 28) Radio CD + min 4 głośniki. 29) Komputer pokładowy. 30) Zamek centralny sterowany pilotem. 31) Szyba przednia termiczna. 32) Wykładzina podłogowa. 33) Reflektory przeciwmgłowe. 34) Oświetlenie bagażnika. 35) Szyby przednie sterowane elektrycznie, sekwencyjne, z blokadą antyprzytrzaskową dla kierowcy. 36) Skrzynia biegów min. 6- biegowa manualna. 37) Zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach. 38) Pełnowymiarowe koło zapasowe. 39) Komplet dywaników gumowych w kabinie kierowcy. 40) Wyposażony w 8 miejsc do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jedno przystosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim. 41) Pojazd wyposażony w najazd umożliwiający przewóz osób na wózku inwalidzkim. 42) Atestowane mocowanie wózka inwalidzkiego (listwa cargo, pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim). 43) Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych), zgodne z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 44) Warunki gwarancji: a. gwarancja mechaniczna na min. 2 lata bez ograniczenia przebiegu pojazdu, b. gwarancja min. 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, c. gwarancja min. 12 lat na perforację elementów nadwozia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru pojazdu. 45) Dokumenty: Instrukcja w języku polskim, książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu oraz książka przeglądów serwisowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania i normy równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniany, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik). 3. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć dostaw podwykonawcom. 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. (w przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 80
2 - Zużycie energii - 10
3 - Emisja dwutlenku węgla - 5
4 - Emisja zanieczyszczeń - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na poniższych zasadach: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, 2. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia w formie pisemnej aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubanie.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.03.2014 o godz. 11.15 w siedzibie zamawiającego pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Opublikował: Jerzy Chudzyński
Data publikacji: 06.03.2014 15:00
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 13179
 
@ws1.kpsi.pl